Promotiekraam bij Welkoop Barneveld

Van Zuylen van Nieveltlaan 75
3771 AB Barneveld

Route

Een cadeau voor moederdag? We pakken het graag voor je in bij Welkoop Barneveld en je krijgt er nog een bloemetje bij ook!

Meer info:

We hebben een geweldige gelegenheid om onze vereniging te promoten tijdens de drukke moederdagzaterdag bij de ingang van de Welkoop. We zullen aanwezig zijn om mensen te helpen bij het inpakken van de planten die ze kopen en tegelijkertijd met ze te praten over Groei & Bloei Barneveld. Als mensen geïnteresseerd zijn in onze vereniging, zullen we ze een gratis flyer en ons tijdschrift aanbieden, evenals een bloemetje van de Welkoop om hen te bedanken voor hun interesse. Onze leden worden ook beloond met een plantje als ze langskomen. We hopen op een geweldige dag en kunnen niet wachten om onze liefde voor tuinieren te delen met anderen!