Groei & Bloei Barneveld ontvangt €802,49 van Rabo ClubSupport voor Zintuigentuin

Met trots kunnen we melden dat Groei & Bloei Barneveld dit jaar heeft meegedaan aan de Rabo ClubSupport-actie en daarbij een prachtig bedrag van €802,49 heeft ontvangen! Dit bedrag zal volledig ten goede komen aan de verdere ontwikkeling van de Zintuigentuin in Barneveld.

De Zintuigentuin is een bijzondere plek, ontworpen om bezoekers met al hun zintuigen te laten genieten van de natuur. Het is een plek waar je kunt ruiken, voelen, zien en horen wat de natuur te bieden heeft. Dankzij de donatie van Rabo ClubSupport kunnen we nieuwe planten, materialen en elementen toevoegen die de beleving in de tuin verder versterken.

We willen iedereen bedanken die via Rabo ClubSupport op onze vereniging heeft gestemd. Jullie steun helpt ons om onze doelen te verwezenlijken en bij te dragen aan een groener en inspirerender Barneveld!

Groei & Bloei Barneveld blijft zich inzetten voor een groene leefomgeving en een actieve verbinding tussen natuur en mens. Blijf ons volgen voor meer updates over de Zintuigentuin en andere projecten.

Bedankt voor jullie steun!