Algemene ledenvergadering

De algemene ledenvergadering van 25 maart 2024 werd druk bezocht. We moesten er zelfs wat stoelen bijzetten! We werden welkom geheten door onze voorzitter Riki. Daarna nam onze secretaris Carry het woord en liet ze de activiteiten van het afgelopen jaar nogmaals de revue passeren. Vervolgens deed onze penningmeester Ans verslag van het financiële jaar waarna de kascommissie aangaf dat het financiële verslag in orde was.

Jubilarissen

Ook dit jaar waren er een aantal jubilea te vieren. Een 7-tal leden mocht dit jaar gehuldigd worden voor een 25-jarig of 40-jarig lidmaatschap. Iedereen ontving een bos bloemen en de leden met een 25-jarig lidmaatschap ontvingen een herinneringsspeld.

25 jaar lid:

• L. Jansen- van Butselaar
  • B.v.d.Gind-Kleijer
  • P. van Harten

40 jaar lid:

• G.H.M. van Wee
  • G. Luttikhuizen
  • J.  Bloemendal
  • T. van Rootselaar- van Putten

Op de foto ontbreekt familie Bloemendaal, zij  kregen hun bos bloemen thuisbezorgd.

In de pauze kon iedereen een gratis kopje koffie of thee gaan halen. En na de pauze hadden we de grote verloting, vele leden konden een leuk plantje of bloemstuk mee naar huis nemen. Ook konden we allemaal kijken naar een bijzonder mooie fotopresentatie van alle open tuinen van het afgelopen jaar met foto’s van Annelies Roest en Wouter Koudijs, samengesteld door Marianne v.d. Kamp.