Jubilarissen gehuldigd!

Tijdens de algemene ledenvergadering van 27 maart 2023 zijn er weer een aantal jubilarissen in het zonnetje gezet. Deze jubilarissen ontvingen van de voorzitter Riki van Boheemen een bos bloemen, herinneringsspeld en/of oorkonde vanwege hun 25, 40, 50 of 55-jarig lidmaatschap van onze bloeiende vereniging.

Uiteraard was er in de ledenvergadering aandacht voor het verslag van onze secretaris over het afgelopen jaar, deed de penningmeester verslag van de financiele situatie van onze vereniging en kon er een enquĂȘteformulier ingevuld worden. Na de koffiepauze kon iedereen via prachtige beelden nogmaals genieten van alle maandagavondtuinen en zaterdagmiddagtuinen van het afgelopen seizoen. Wederom een zeer geslaagde ledenavond die door 75 leden werd bezocht.

Klik op de foto's voor een vergroting.